Camptoo stelt Bas van Oort aan als PR Manager

Camptoo, het deelplatform dat verhuurders en eigenaren van campers en caravans met elkaar in contact brengt, stelt Bas van Oort aan als PR Manager. Na de PR een aantal jaar extern te hebben ondergebracht, zal dat vanaf nu vanuit het bedrijf zelf komen.

Camptoo is niet nieuw meer in Nederland. Sinds de oprichting in 2014 weten steeds meer campereigenaren en huurders hun weg naar het platform te vinden. Ergens in de komende weken zal de 100.000ste overnachting worden geboekt. Vorig jaar won Camptoo de Rising Star Award 2017. Daarmee is het deelplatform uitgeroepen tot meest kansrijke techstart-up van Nederland.

‘Om die groei nog een extra stimulans te geven, hebben we besloten om de PR vanaf nu vanuit het bedrijf zelf te brengen’, vertelt CEO en oprichter Martijn Peeters. ‘Zo kunnen we nog meer energie steken in het verspreiden van onze boodschap, namelijk dat iedereen moet kunnen genieten van de vrijheid van een roadtrip of kampeervakantie. Bas past als geen ander bij Camptoo. Als reisjournalist kent hij de branche goed en hij is een camperliefhebber die weet hoe het is om in een Camptoo camper door Europa te reizen. Ik kijk enorm uit naar deze samenwerking.’

Bas van Oort: ‘Ik ben een aantal jaar geleden in aanraking gekomen met Camptoo en heb al verschillende keren met het bedrijf samengewerkt. Eerst door het maken van twee reizen met een Camptoo camper, later in andere vormen. Het mooie aan Camptoo vind ik dat ze eigenzinnig zijn, van deze tijd, en dat ze ook internationaal flink doorgroeien. De groei die ze al hebben doorgemaakt is indrukwekkend en er komen nog een aantal hele leuke ontwikkelingen aan, zowel binnen als buiten Nederland. Nu is het doel om Camptoo nog meer bekendheid te geven. Daar wil ik graag aan bijdragen.’

Contact voor pers en media

Bas van Oort